fbpx
Betcris newsy

Możesz grać tak jak lubisz. Betcris debiutuje w TV

Rok 2022 przebiega w Betcris pod znakiem debiutów. Naturalną koleją rzeczy następnym okazał się debiut telewizyjny. Wraz z początkiem kwietnia bukmacher rusza z ogólnopolską serią spotów TV, pozycjonując się przy transmisjach najważniejszych wydarzeń sportowych z claimem swojej kampanii – Możesz grać tak jak lubisz.


Nowa oferta bonusów od legalnych bukmacherów
Zakład bez ryzyka - zwrot 50 zł na konto głowne, freebet 200 PLN na start - Betcris
Bonus bez depozytu 29 PLN – www.sts.pl
Bonusy 3333 zł + Bonus bez depozytu 20 PLN – www.lvbet.pl
Pakiet powitalny do 2500 zł od Noblebet - NobleBet
600 zł ZAKŁAD BEZ RYYZKA + 1000 zł przy drugim depozycie – Betfan
Bonus 2200 PLN na start i 14 dni gry bez podatku! – iforbet.pl
Wpłać 100 zł, graj za 300 - etoto
Nawet 600 zł na start - eWinner
Cashback 50% do 500 zł na start - Fuksiarz
Zwrot za pierwszy zakład do 600 PLN - Fortuna
Odbierz 500 zł cashbacku od PzBuk - PzBuk
Legendarna oferta na start - 1500 zł - Superbet
100% bonusu od depozytu do 500 zł - Totolotek


Koncept kreatywny kampanii ma wnieść nieco świeżości na polskim rynku reklamy i informacji o sponsorowaniu zakładów wzajemnych. Pokazuje, zgodnie z filozofią marki, że sport i szeroko rozumiana gra w życiu codziennym to pole do zabawy i pomysłowości.

– Kampania Graj tak jak lubisz to cztery odsłony piętnastosekundowych spotów-skeczów połączonych ze sobą spoiwem w postaci głównego bohatera w typie łobuza łamiącego zasady gry. Ich przekaz jest prosty: można odejść od utartych schematów, by działać na własnych zasadach, nieszablonowo, sprytnie, z przymrużeniem oka – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.

Oprócz działań w głównych kanałach telewizyjnych informacyjnych i sportowych, marka planuje także przedłużenie kampanii w digitalu.

Zobacz też  Zapowiedź : Argentyna – Australia

– Nieco ponad pół roku po debiucie na polskim rynku ruszamy z kluczową z naszego punktu widzenia ogólnopolską emisją spotów wideo Betcris w telewizji i internecie. Sukcesywnie krok po kroku zdobywamy kolejne kamienie milowe, począwszy od nawiązania pierwszych strategicznych współprac sponsoringowych z Łomżą VIVE Kielce i Asseco Resovią Rzeszów, po realizację kolejnych działań marketingowych nastawionych na budowanie rozpoznawalności naszego międzynarodowego brandu w Polsce oraz pozycjonowanie się w świadomości graczy. Wszystko to idzie oczywiście w parze z nieustannym rozwojem produktu i oferty dla nowych i aktualnych klientów – tłumaczy Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska.

Trwająca kampania Możesz grać tak jak lubisz stanowi rozszerzenie interpretacji głównego claimu marki w Polsce: Betcris – Twoje Miejsce do Gry. Za produkcję i realizację spotów odpowiadała agencja Flashback Video.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Our partners : https://bookiefreebetting.com/